plugg plugg

Känns som jag bara har skolan i huvudet O_o
Kom precis hem därifrån så det ä väl kanske inte så lustigt..
Nu är i alla fall det nationella provet avklarat....trots att det inte gick allt för bra är det skönt att ha det gjort...

O på tal om ingenting så ä mitt linne återfunnet..
det låg kvar på bussen.. så imorrn tar någon med sig det till åtvid så skulle mamma åka o hämta det.. puh!

Nu har ja precis kastat i mig en macka..
ska vänta på att älskling kommer hit en sväng o ger mig en puss o sen ska ja börja plugga till kattprovet på onsdag...
o ikväll ska ja handla lite mat o träna (:

Här ä min sötboll:

Kommentarer
Postat av: Cindy

Har du fått reda på nån tid om studenten än? var det den 13:e juni?

2009-04-22 @ 12:47:28
URL: http://www.nogg.se/babyballerina/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback