Blåbär o vårdcentral...

Efter jobbet hade ja tid på vårdcentralen för att kolla upp magen... eftersom den gör sjukt ont i bland..
Men hade lite ledig tid emellan så jag satt mig i massagestolen på jobbet... det bästa jag har gjort tror ja!
Riktigt superskönt verkligen... sånn ska ja ha !! (när ja blir rik)

När ja va där uppe fick ja ta en massa prover på ämnesomsättningen, levern, gravtest o allt möjligt...
De flesta svar kommer imorrn men hon kunde inte hitta nått fel iaf...
jag va inte gravid.. så det va ju bra iaf.. inte för ja trodde det men ändå:P

o  nu sitter ja här hemma... Robin ringde nyss o sa att han kommer hit..överraskande måste jag säga ;)
Har nyss varit ute o plockat lite blåbär oxå,,, men dom flesta va torra o myggorna åt upp mig så jag gav upp rätt snabbt...

Bäst o hoppa i duschen nu tror ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback