Blodbad..

jaa kvällen börja väl inte allt för bra när ja min klant råka sparka på en flaka...
blev blod i hela skon... o två plåster blödde igenom direkt..
Sen va det en tjej som kom på att man kunde ha en binda runt tån så hon börja fixa med det.. stackarn..
dock hjälpte inte det heller så gick ut till vakten o sa att han skulle ta upp flaskan (A)
sen börja han lägga nått förband på min tån.. vilket han nog tyckte va lite pinsamt :P hahaha
men det blödde igenom direkt oxå o det blev en blodpöl precis vid ingångne.. konstigt att ja inte skrämde iväg alla :P
Så vi fick skutta iväg lite Beckas bil där dom hade första förband... Syster-Rebecka la tryckförband medan ja låg i bilen med benet utanför o rakt upp :P

hahahhaha sen kunde ja dansa iaf.. me en dumbo-tå:P
o idag ä det mycket bättre..fast blöder lite ibland :P

Annars va kvällen  lyckad.... lite skumt folk o skum musik men ROLIGT :)
HOppas du tyckte det me rebecka =)

idag ska ja inte göra nått... sitta o ha ångest för att ja inte har nått jobb bara? buhuh
Eller just det... ja lärde mig igår att ja är mellan två jobb så det ä inte så farligt :)

PÅ tisdag börjar Malin o jag o träna..
får se om ja börjar själv på månadg.. för nu ä det illa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback