hemma igen...

... efter att ha varit hemma hos Robin i en vecka =)

Torsdag:
Åkte till Norrköping o Rix Fm festivalen med Becka o Emelie ;)
Gick o åt på ett jättemysigt ställe, skafferiet tror ja det hette :)
God mat, fina möbler o romantisk musik... tror ja måste ta me mig Robin dit nån gång ;P
Kollade på artisterna,, helt okej! Träffade Sara, Rebecka o Jessica från klassen.... jättekul o se dom igen, blev helt skakis!
O på kvällen blev det ännu mer skakit, för då insåg jag att det va sista kvällen ja skulle träffa Becka på ett helt år... buhuuu..
Har nog inte fattat att du kommer vara borta så länge.... :O SAKNAD!

Fredag:
Var jag med Robin o klippte gräs i Åby, mindre kul kanske.. men jag hann läsa ut min bok.. o få gröna fötter :P
Vääääldigt gröna, det gick inte ens bort när ja skrubba med en svamp i duschen! :O
På kvällen åkte vi in till Augusti festen igen,,, men det regna o va kallt.. så vi åkte hem ganska tidigt..
Hann iaf träffa Sara en sväng.. kul o se dig! va så himla länge sen.. förr prata vi ju varje dag??? :(

Resten av tiden kommer jag inte ritkigt ihåg vad vi har gjort, firade Robins bror en dag o i tisdags (tror ja?) så gick jag på stan o åt lunch med Emyl på stan.. Tur att du va hemma o inte bada allt för länge ;)
Åt på Paus, aldrig ätit där förut.. men det va riiiiiiktigt gott :D fetaost<3

Igår hjälpte jag Robins mamma i affären,,, lite nervöst men det gick bra :) Två kunder va innen o båda handlade o jag kunde till o me hjälpa en av dom ;P hihi
Mindre bra att jag fick springa på toa 6 gånger, kan bero på att ja hälde i mig tranbärsjuice.. men men..
Nu har jag fått medicin så blir nog bra det där,,,behövde dock inte åka  o ta några prover eller så..konstigt med tanke på allt som jag har läst om antibiotikaresistens o allt....??? men kanske va uppenbarts.. ja vet inte..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Usch, har du urinvägsinfektion? :(

2009-08-27 @ 19:50:53
Postat av: Isabelle

Det var jag som skrev det där xD haha ^^

2009-08-27 @ 19:51:13
Postat av: emma

ja :( har aldrig haft det förut.. hemskt ju!

kissar blod o det svider som eld"

allt bra me dig??

2009-08-27 @ 20:01:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback