Kalla mig snål...

..men jag tyckte det var riktigt dyrt att betala 25 kronor för att ha sin väska inlåst några timmar i resecentrum..
Hade väl räknat med en tia kanske med 25:O
Fick ju inte ens välja hur många timmar den skulle stå inne, utan man va tvungen o ta ett dygn..
sjukt!
Dessutom funka det inte att lägga i enkronor.. så jag blev tvungen o lägga i tre tior, o tror ni jag fick en femma tillbaka? NEEEEJ!

Gick iaf lite på stan sen.. köpte två hand handdukar, en bh (egentligen 2, men den ena lämna ja tillbaka.), 2 tröjor o nagellack :) nöjd :)

Jag vill att det ska bli vecka 35 nu, för då börjar dom med alla pass på hälsofabriken:)
Finns massa kul, hoppas bara nån vill följa med mig..
men kommer ja väl dit så går det nog bra ensam oxå :)
Får se om ja går en sväng till gymmet sen, tror jag bara går ut o går :) men man vet aldrig :)

uhhh har bara två dagar kvar nu.... börjar bli nervös...
funderar på att läsa kemi o fysik A på komvux o sen plugga till sjukgymnast?
Kan det va nått?
Ge mig gärna förslag på nått som skulle passa mig..
Trött vovve i mitt knä

Pricken ser på tv

En kväll vid örn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback