Mina två första arbetslösa dagar....

... har konstigt nog varit värre stressiga än vanligt :P hahah
men det ä ju skönt o ha nått o göra :)

Igår gick ja till arbetsförmedlingen för att skriva in mig.. men det tyckte hon va bättre om gick hem o gjorde..
Gick väl bra till en början men sen när ja skulle välja vilka jobb ja ville söka.. (ja vill söka allt?) så blev det problem, fanns ju hur mycket som helst.. påklädare kanske vore nått? visste inte ens att det fanns?
Sluta iaf med att jag gav upp..

På dagen va solveig o jag inne i Linköping o gick på stan..
Det va trevligt.. du ä bäst vännen <3
Hittade en jättefin tröja.. eller solle hitta den o köpte den o ja kände mig för snål..
Köpte iaf två krukor o två blommor till mina fönster.. blev superfint! nu vill ja ha nya gardiner oxå.. :)

Idag blev det att åka ner till arbetsförmedlingen igen... prata lite, fick lite papper o insåg ännu en gång att det inte finns nått jobb mer djur..
Men hon tyckte att ja skulle göra praktik (när ja har varit arbetslös i 90 dagar) på ett djursjukhus.. det kan faktiskt va rätt smart.., får hoppas på jobb på det sättet ist :)

Sen åkte jag direkt därifrån till gymmet..
Malin o jag körde i en timme med darrande armar.. men i jul ä vi vältränade ^^, eller nått..

Åkte hem o SNABBduscha, sprang genom skogen o träffade Becka :)
Va ute o gick en sväng o så fick ja ett par skor.. dock lite stora men dom va fina så dom tänker ja använda iaf :) hihi
När ja gick hem från becka låg en pinne i vägen o kördes rakt in i min tå.... BLOD! nu ä det bara 8 tår kvar ^^

Gick hem o åt mat o nu sitter ja här :)
Ska snart följa me mamma o pappa o handla

Kommer nog lite bilder sen.. måste byta dator då :)

Kommentarer
Postat av: solveig

Oh vad gullig du e vännen :)



Men jag tycker du skulle ha köpt tröjan med ju :)

2009-08-18 @ 17:03:36
URL: http://solveigk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback