plugga?

En sak som är säker är att jag ska börja plugga teori till körkortet imorrn iaf..
Läskigt.. ja vill inte gå dit själv..
men men.. vad gör man inte när man är sen?

Sen kom jag på igår kväll att vi nog fick naturkunskap b "på köpet" vilket betyder att ja kan söka till sjukgymnastutbildningen.. (Y)
Sen om jag kommer in o hur man söker är ju en annan sak?
Men det borde väl arbetsförmedlingen oxå kunna hjälpa till me eller?
Har iaf skickat iväg ett mail till min förra mentor för att va säker på om vi fick naturkunskap eller ej..
Sen är det bara att hoppas på att betygen räcker till.. har hört att det ä svårt att komma in :( men ja vill verkligen.. för det ser ju inte så ljust ut på jobbfronten.. =(



Måste bara skriva att jag övnignskörde igår.. o det va lätt den bästa gången..
Gick väldigt bra om ja får säga det själv.. inte ett ända motorstopp.. o ja körde massor i samhället... :D
Braiga mig (A)


Ikväll blir det Afrikansk dans med viktoria.. låter skitkul tycker jag..
så hoppas :D
Kommer säkert inte hänga med alls men det kommer väl efter några gånger kankse :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback