rätt blir fel

Varför måste det bli fel när det egentligen är helt rätt?
ja blir galen på mig själv...


idag har jag iaf varit ledig... ledig o trött :)
gick upp rätt tidigt för att åka in till norrköping :) Hann nog inte sova igen timmarna från min sömnlösa natt dagen innan..fattar inte varför ja har fått svårt o sova dom senaste dagarna,,.magen gör ont o ja tänker för mkt tror ja...

Dock så gick det ingen buss som pass förens 11 så va i norrköping vid 1..
Träffa Robin,,,, gjorde några fynd o pengarna försvann?
Lyckades göra av med 900 på noll sekunder nästan.. bara försvann o ändå köpte ja inte locktången ja hade tänkt köpa o inte pudret för 300 heller :P knasigt !

Sen åkte jag till Emelie o gav henne paket eftersom hon fyller år...
Men stackarn va sjuk :( tur att du öppna dörren iaf, för det va kul o se dig igen!! :)

Sen va det dags att åka till Åtvid igen o självklart blev ja tjurig,,, utan anledning...
Egentligen för att ja inte vill åka ifrån Robin för att jag vet att det kommer ta lång tid tills nästa gång vi ses.. o så blir det nått litet missförstånd o då blir ja sur direkt..
kan inte fatta det.... ajaaaa.....

Imorrn blir det jobb igen... ha det så bra allihopa!

Kommentarer
Postat av: solveig

Har du tänkt köpa den locktången som man bara behöver dra?? :) för 700?? :) Den vill jag ha! :)



Vad hittade du för kul då?? :) Puss

2009-08-04 @ 13:38:38
URL: http://solveigk.blogg.se/
Postat av: Emma

ja precis :) verkar ju asbra.. men undrar om det funkar?



köpte vita linnen eftersom ja har lyckats smutsa ner alla mina,.. lite smink o så:)

2009-08-04 @ 21:19:03
URL: http://compostgirl.blogg.se/
Postat av: solveig

ja de undrdr jag med, men den verkar som sagt döö bra, jag som inte e så bra på att locka å mig själv. vill vill vill ha :)



Ah alltid kul med nytt juh :)

2009-08-05 @ 13:56:59
URL: http://solveigk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback