dags igen

LÄnge sen jag blogga.. så nu är det dags igen :)

Nyss kommit hem från körlektion, prova på att tvärbromsa i 60 km/h som övning inför halkan o så körde jag på motorväg, lite vingligt första gången men andra gången gick det kanon ^^,
nu är det bara o plugga teroi så det ryker..
Bara två körlektioner kvar innan uppkörning.. HJÄLP :O
o på onsdag är halkan ^^

Handlat en hel del julklappar idag oxå.. så himla svårt ^^
speciellt till Robin ;P men ja tror inte han börjar gråta iaf.. det får bli som det blir helt enkelt :)


Idag kom information om utbildningen..
Börjar den 25 o har två veckors nollning ^^
Verkar rätt kul faktiskt :D frågan är bara om jag hittar till alla ställen^^
FÖrhoppningsvis kan ja ha lite sällskap me Irma ;P


Kommentarer
Postat av: solveig

Men EMMMA! :)



Har du fått uppkörningstid utan att säga de till mig??? :) Gud så kul :)



Hitta du nåt till robin?



så himla kul för dig att du blev antagen alltså :)



Saknar dig!!!! <3

2009-12-14 @ 15:04:40
URL: http://solveigk.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha ja jag boka det i fredags ^^ o det ä inte långt kvar nu :)



ja jag köpte lite grejer.. får se om han vill ha det eller ej ;) går väl alltid att byta ;P



saknar dig me <3

2009-12-14 @ 16:48:00
Postat av: solveig

Åh vad kul! :) Du vill inte säga när de e förstår jag? :P



De vill han säkert! :)

2009-12-14 @ 19:24:41
URL: http://solveigk.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahha nä det blir nog bäst om ja inte säger ;) jhaha

2009-12-14 @ 22:47:16
Postat av: issa

Hittade du ngt bra till robin? Jag har så jävla svårt för att hitta saker till daniel xD

2009-12-15 @ 12:58:45
Postat av: Emma

inget bra men han får det iaf :P

säg till om du kmr på nått bra till danne ;)

2009-12-15 @ 22:05:45
URL: http://compostgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback