första julklapparna..

Ja har ingen julkänsla :O
Börjar bara få ångest ju mer dagarna går...
Men tror det blir bättre när vi fått in granen (som pappa inte vill ta in i år) o när jag har kommit hem från jobbet..
Hoppas nån känner sig manad att gå upp tidigt o köra mig.. för ja har inte lust o gå om det ska bli snöstorm:O
Långt ä det oxå... aja..


RObin o jag bytte julklappar igår :)
Blev jätteglad.. fick två par skor.. dom jag har gått o provat varje gång vi har varit i stan <3
Ler varje gång jag ser dom :P hihi
HOppas du blev lite nöjd du me ;)

 Den lila skon lyckades jag inte hitta nån bild på o mobilen krånglar..

FINT VA? :P

jag älskar dom:)


Kommentarer
Postat av: solveig

Jättefina ju :) Vad var de andra för skor då? :)



Vad köpte du till Robin? Jag har inte hittat nåt till Conny än...PANIK!



Men varför bytte ni julklappar så tidigt? Ska ni inte ses något i jul? Eller helgen? :P

2009-12-21 @ 11:27:57
Postat av: Anonym

ett par lila klackskor :) jättesöta :)



ja köpte en tavla, en tröja o en bok ;P ingen fantasi alls :)



vi ska träffas imorrnkväll o annan dagen.. men först trodde vi inte det.. o så blev det i helgen ist :)

2009-12-21 @ 17:51:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback