redan december???

Det går så sjukt fort..
Har ju varit arbetslös i MER än tre månader redan.. o va har ja gjort?
Inget vettigt alls..
Jag som tänkte söka jobb hela dagarna o gå ut o gå tidigt varje morgon.. men nää så blev det inte..

VIsst några jobb har blivit sökta.. men man tröttnar liksom när man inte ens får ett svar att dom har tagit emot ansökan-... så nu väntar jag för fullt på svar från skolan..
Frågan är om jag orkar plugga i tre år till?
o det slog mig precis att om ja ska läsa sjuksköterska måste jag göra nått liknande C15 provet.. men inte ha några fel.. shet! men det tar jag då..

Har varit på arbetsförmedlingen i dag o skivit in mig i ungdomsgarantin eller va det heter.. vilket betyder att jag kommer få 134 kr om dagen från o me imorrn.. (Y) lite bra iaf...
men det ä ju inget jag kan flytta hemifrån på...



haha måste bara ladda upp den här bilden..
kommer ni ihåg? :P


Kommentarer
Postat av: Emelie

jag minns inte vad dom hette :O

saknar skoltiden lite när man ser sånna bilder :(

2009-12-07 @ 13:38:51
URL: http://emyl.blogg.se/
Postat av: Anna

haha :D länge sen :C blir kul att vi alla träffas på fredag :)

2010-01-07 @ 10:34:29
URL: http://firesparkle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback