solBRÄND o snö

Fick för mig att jag skulle ringa till frisörsallongen o kolla vad det kosta o sola där...
Tur att jag gjorde det..
kosta 40 kr för 25 min o på medo eller va det heter så kosta det 40 kr för 8,5 minuter...
Hade kasnke räckt på me 8 minuter för nu är jag helt röd i ansiktet..
inte bra inte bra...

Sen blev det arbetsförmedlingen en sväng..
förhoppningsvis sista besöket nånsin eller iaf på ett bra tag :)

o nu har ja nyss kommit hem från skogen..
övningskörde dit för att pappa skulle hugga en gran :)
Läskiga jeep men nu börjar jag nästan gilla den...

Fick stanna för säkert mer än 20 hjortar som sprang övervägen...
o så sprang dom ner i rondellen o fick panik av alla bilar.. stackarna^^

Ingen träning idag.. så blir väl o fetta i soffan...

Imorrn = leka me emelie o zacko :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback