balen =)

hellooo..

söndag idag... sista söndagen innan en skoldag O_o skönt!
har plockat upp o städat typ hela dagen.. flyttade ju hem alla mina saker till åtvid i fredags.. o nu har ja upptäckt att mitt rum ä för lite för allt skit jag har..
plus att våran vind o alla andra utrymmen oxå ä proppfulla.. va gör man då???

i fredags va det bal iaf =) trevligt trevligt...


så här såg vi ut :)
först blev det fotografering och champange..
o jag, klumpig som vanligt, spilde på mig det första jag gjorde... men tror inte fläcken syndes så mycket när det hade torkat...
sen blev de nått fläskfile o potatisgratäng. smarrigt..
o till efterätt blåbärspaj...
undertiden va det lite underhållning, nån galen man som satt en råttfälla i tungan, stoppa in en sked i näsan, nita fast en 20lapp på bröstet o hoppade på kottar?
några tjejer dansade..
o sen var det dags för vals.. : en tjej visa hur man gjorde sen hoppade alla runt i typ 3 låtar o så va det disco ^^ hahahah
så vi åkte till otten istället, träffade emelie o anna o några till från klassen:)
va inget vidare bra o gå ut i balklänning, alla bara trampa på mig o man kände att man inte riktigt hörde in... så blev en rätt tidig hemgång :)
men en lyckad kväll iaf, o extra roligt när man har blivit sminkad o fixad i håret :D väldigt nöjd :D






Grattis på namnsdagen älsk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback