första dagen ^^,

yes yes.. första dagen på sommarjobbet avklarat :)
o det gick väldigt bra :)
jobbade ju bra 5 timmar så hann inte ens bli trött :P
o imorrn är jag ledig, så blev mjukstart :P

Ledig i helgen oxå, så då ska vi antagligen o fira Anna :)
trevlans :)
Frågan är bara vad jag ska köpa i present? förslag?

Var ju midsommar i fredags oxå.
då var jag hos Robins kompisar i sörping :) det va trevligt..
gick däremot hem lite blåare än när jag kom dit. fick ett antal bläck-tatueringar på ben, armar o lite överallt :P
men det va kul :P
Roligt att jag lyckade övertala Anna att följa med oxå:)

EFter maten ska jag neråt en sväng, gå till bibblan o låna en bok... var evigheter sen jag överhuvudtaget hade tid att läsa en bok....
Sen ska jag köpa lite frukt o boka tid hos frisören:)
HOppas att det finns nån tid kvar :)

ha det fint i solen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback