mösspåtagning o dagen efter

riktigt rolig kväll igår :D
kul att så många från klassen gick ut tillsammans även om det blev lite splittrat sen =/
o lite panik oxå..
Anna o Emelie bara försvann.
Därför kunde jag inte sova på morgonen så jag tänkte att jag går ut i köket o hämtar en macka.. gissa vem som ligger där under en grön filt? :D ANNNA!
hahah gissa om lättnad?


Jag o becka dansade heeeela kvällen :D roligt roligt..
Hoppas på en fortsatt trevlig studentvecka..
nu ska jag göra mitt sista arbete någonsin i gymnasiet :D YEAAAAH


Sara, Becka, Jag
=
VIP
hahaha det va roligt (Y)

Kommentarer
Postat av: becka

och på måndag fortsätter dansen!!! (plus balen, men den räknas inte:P)

2009-06-04 @ 22:41:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback