nu ska jag...

...bli bättre på att blogga igen
så lika bra med två inlägg på samma dag :)

cyklade neråt med mamma förut.. gick asfort? fattar inte varför vi inte alltid cyklar för att handla o sånnt? lite onödigt, om man inte ska handla för en vecka ä klart..
men nu handlade vi bara lite frukt :) lånade en bok, dock inte den jag hade tänkt mig, det får bli i slutet av juli för då skulle dom få in den..
o sist men inte minst va jag hos frisören o boka tid... koooommmer ej bli som jag har i mina tankar o så som jag var förr eftersom jag är betydligt mörkare nu...
men vi får väl se... annars köper jag en mössa o så får jag färga håret mörkt så fort som möjligt igen :P hahha
börjar faktiskt ångra mig lite att jag boka tid =/ jaja...

Blev två promenader oxå :) duktigt va?
en med mamma, faster o voff
o sen en med becka :) kul o träffa dig! va ju ett tag sen sist din sjukling ;)

NU ska ja sova för imorrn ä ja ledig o då ska jag minsann sola :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback