Ajajjjjj

då har man drabbats av körtelfeber oxå.. visste inte ens vad det va men nu känner ja definitivt av det!
Går knappt att andas för att bollarna i halsen är större än pingisbollar.... gisssa om ja snarkar?
o det spränger i öronen.. jag som hatar att äta ipren o sånnt gör det dygnet runt nu.... fy bubblan!
men det kunde ju varit värre....

så himla typiskt att det ska ske just nu...
höll på att få panik när doktorn sa att det kunde hålla i sig i upp till 6 veckor... studenten är om 4??? :(
o hur ska det gå me balen... ja får inte anstränga mig så ja blir svettig, helst inget alls..
buhhhuuu...

Men bor hos mormor nu eftersom mamma ska opereras igen o får itne bli smittad..
o hon proppar i mig massa nyttigheter som stärker immunförsvaret.... bra men kämpigt o svälja..
hade ingen aning om att man svalde så här många gånger??

Imorrn ska vi till mamma o äta nybakta bullar på altanen :D mumma!

nu har ja klagat färdigt....
saknar Robin.... inte sex veckor utan dig??????? O_o

Kommentarer
Postat av: solveig

Stackare där. hoppas du e bra till studenten iaf :)

Var bullarna goda?? :)

2009-05-22 @ 10:17:44
Postat av: Rebecka

Krya på dig gumman!!

2009-05-22 @ 15:17:12
Postat av: Emma

VI åkte aldrig pga av halsfluss o så skulle mamma till sjukan..

men det ä inte mkt som smakar nu iaf :P



tack :D

2009-05-22 @ 17:52:33
Postat av: becka

krya på dej!!!!!!!!!! ja o sally håller alla våra tummar(hon envisas med att hon har två stycken hon också, fast som alla vet så har tyvärr inga vovvar tummar.... hoppas hon inte läser det här:P)



kram fast liksom en bit ifrån då ja inte vill bli smittad:)

2009-05-24 @ 17:23:53
Postat av: Anonym

hahah va gullig du ä becka :D

ja ska inte säga nått till sally om hennes "tummar"..

avstånds-kram till er ;)

2009-05-24 @ 18:18:20
Postat av: Cindy

Men usch då! Olägligt :( Kommer ihåg när Jonna hade det, hon käkade typ bara filmjölk o sånt!

Oh vet att man sväljer mer än man tror, när jag fick min glappa bettskena blev det vakuum i munnen varje gång jag svalde o_O Det kändes läbbigare än det låter.

Men krya på dej! :) Du måste ju bli bra till balen ju! Och studenten när jag kommer o hälsar på!

2009-05-25 @ 11:03:24
URL: http://www.nogg.se/babyballerina/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback