Buhuuuuuuu

usch ja blir deprimerad snart..
Ja klarar inte av att gå hemma längre.. ge mig ett jobb!"
övertygad om att jag inte ä den enda som känner så men ja.....
Låt mig få komma in på sjukgymnast utbildningen iaf?? =)

Fick precis reda på att Robins kompis fick jobbet på fräcka fröken som ja har sökt..
tror hon har gått sånn utbildning o söt ä hon ju så det ä väl inte så konstigt..
men gaaaahhhhhh!
Mig har dom inte ens hört av sig till...

Värst är att det finns ju typ inget att söka heller...

Ska till coachen på fredag igen.. hoppas han har nått förslag..
tror inte det ä hans grej att fixa det men man kan ju alltid hoppas..  SUCK!

Kommentarer
Postat av: Issa

Faandå, jag hade också sökt det jobbet :(

2009-10-27 @ 13:29:54
URL: http://pieceofcandy.blogg.se/
Postat av: ampelos

Ha en bra dag :)

Mvh www.ampel.blogg.se

2009-10-27 @ 13:49:12
URL: http://htt://ampel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback