galen!

BLir galen på studera.nu....
Aldrig vill det funka som det ska..
Men nu tror jag att ja har anmält mig iaf... fattar noll o ja orkar inte ringa dit en gång till...
Är nog inte meningen att ja ska börja plugga...
Ska bara skicka in betygen så får det bli som det blir :P

Hade andra körlektionen igår.. Körde lite start i backe, uppfång o regler o så :)
Hon tyckte att jag skulle vara nöjd me mig själv
så lite bra gick det nog..
Idag ringde en från Ingelas oxå, så nu har vi gjort upp en plan... skönt!
Bara körning i Linköping händan efter, ja kmr dö:P

Har varit asduktig idag...först va ja ute o gick en sväng..
sen baka bröd... Vill inte äta köpbröd med alla koncerveringsmedel i..,låter lite töntigt men jag tror fasen att det ä därför alla blir sjuka, får canser o dör...
Kanske finns annat än bröd som man borde dra ner på först.. men typ godis o sånnt ä ju lite svårt att göra själv :P

Sen skura ja köksluckorna.. Ni kan inte förstå hur äckligt skitiga dom va-. bläää

o nu har ja precis städat akvariet.. läskigast av allt..
Tycker in om vår bautamal... stor o stark ä han :P

Prova phc hårmask.. skitbra! Märks verkligen skillnad efter första gången :P

NU måste ja rusa iväg till spinningen..

Kommentarer
Postat av: Emelie

jag köper alltid bröd utan konserveringsmedel i butiken eller ännu bättre bakar eget :)

2009-10-07 @ 23:08:28
URL: http://emyl.blogg.se/
Postat av: Emma

trodde inte det fanns utan :P har inte kollat så noga :P

heheh ja precis ;)

2009-10-08 @ 14:06:39
URL: http://compostgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback