ja vill daaaaaaaaansa!

Får bli utgång snart alltså!
Nästa helg ska ja jobba.. men sen kanske?

Blev inget stan idag heller..
DOm ringde ju o väckte mig imorse o ville att ja skulle jobba.. så det blev det :)
kul o träffa dom igen!

Pappa kom o hämta mig o så körde ja hem.. går lite ryckigt men hem kommer vi alltid :)
Slängde i mig lite mat, vila o sen ner till gymmet o träffa Malin :)
trevlans :)

Abetsförmedlingen imorrn då.. så mkt ja ska komma ihåg att ta me o fråga om :)
Sen in till stan :P hahah tror ja iaf?
o på kvällen kommer min snarkis ;O) löööv<3

Jag är väldigt sugen på att tatuera mig på foten efter att jag hitta dom här bilden..
typ nån blandning mellan dom där två :)


Jah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback