skitdag

snart ser ja slutet...
men det skulle inte förvåna mig om ja drömmer mardrömmar i natt O_o

Först o främst har det regnat hela dagen..det gick inte allt för bra att köra idag...
ja kommer hem.. jocke håller på bråkar o dummar sig..
Jag ska ta cykeln ner till pilatesen o upptäcker att det är punka?
Drar ut pappas cykel ur garaget,... som har stått där o dammat igen.. hoppar upp o glömmer att det är en herrcykel så när ja ska ställa ner fötterna för att ta på mig vantarna får ja stången mellan benen.. SMÄRTA..
Blir arg o ställer tillbaka den..
Stressad som bara den spinger ja in o hämtar nycklar o hjälm till moppen..
Kör ner.. en bil tutar på mig o ja håller på att kör på en...
Kommer försent till pilatesen som inte va piltases idag för att hon va sjuk.. kör yoga ist...
stel som en pinne kör ja hem igen o än så länge har det inte hänt nått mer än att ja deppa ihop för att ja Aaaaaldrig kommer få nått jobb.. gaaah

Hur som helst så tänkte jag ladda upp lite bilder från spat mitt i allt det dåliga :P
Blev  dock ingen bra bild på mig ^^

Klicka på bilderna för att få dom större^^


Kommentarer
Postat av: solveig

Stackare. :( LÅter som en jobbig dag, jag vet visst känns de segt när de inte ens finns några jobb att söka, men vi får hoppas att vi oxå får jobb en vacker dag. :)



Dags att ses snart igen ?? :)

2009-10-21 @ 10:52:09
URL: http://solveigk.blogg.se/
Postat av: Emma

ja jag fattar inte hur du har stått ut så länge.. men finns väl inte så mkt o göra antar ja ^^



ja det tkr ja allt :)

kommer du hem nått i veckan? ja ä inte hemma i helgen =/

2009-10-21 @ 11:45:19
URL: http://compostgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback