spa i tranås

jahapp nu var den helgen över..
som ja har längtat efter läääänge! -spa i tranås :)
Kommer ju iofs leva på det länge :D

lördag startade med en rundvandring på spat :) väldigt mysigt ställe!
sen ett snabbt bad i en liten bassäng med 34 gradigt vatten :D
efter det en klassisk värmebehandling :) verkligen skit skönt!
tror det va havslera(55 grader) som dom la under en handduk.. sen blev man inpackad i massa handdukar o så fick man ligga där o svettas i 20 minuter:) mmums!
väldigt skönt för hela ryggen o nacken o kan tänka mig att det gör underverk mot mensvärk :)

Runt 7 nån gång blev det tre rätters supé :D
rotfruktssoppa ( såg ut som barnmat ), kalkon med kantareller o potatis o nån kålsås :P, o till sist nått bananjox med chocklad:) o MASSA vin, blev ju full  :P hahah
ett glas till varje rätt o så va ja ju tvungen o dricka upp det innan nästa måltid kom in.. -snabbt :P
aja gott va det iaf :D

Dag två började slött :D
Tog en låååång dusch tillsammans o sen gick vi ner o åt frulle i säkert en timme..
love frulle <3
Jag fixa ögonbrynen o robin satt i vatten o frukt avdelningen innan vi båda fick 50 minuters lång aroma massage!
Det va nog bland det bästa ja nånsin gjort :D

Hade ja råd skulle ja åka på spa en gång i månaden :D LÄTT :D



nää nu ska ja sminka mig o dra in till stan o ha min första körlektion i stadstrafik :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback