våran dag <3

Idag firar Robin o Jag 2,5 år tillsammans, dock inte med varandra :P
Han är i sörping o jag hemma i Åtvid...
men i helgen ska vi åka på spa i tranås o fira det då ist :)
ska bli mysigt :)
Längtar efter frukosten :D haha


Har nyss tagit ett varmt bad,,, va länge sen :)
Nästan glömt hur skönt det är att bada :D
Dock så blir ja lite rastlös :P

Har träffat compostgirlsen ;P haha Anna o Emelie sen igår:)
Väldigt trevligt..får inte ta tre månader till innan vi ses nästa gång!?
Förhoppningsvis kommer Anna hit med ett nytaget körkort nästa vecka ;)  sätter jag för mycket press nu?
Äsch.. ja tror hon fixar det.. håller tummarna :D

Prat, tacos, o skräckis blev det igår kväll :)
psykofilm måste jag säga.. trodde itne att jag skulle kunna sova.. men jorå :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback