boll-skratt

hahhaah jaa det börjar bra med att Malin o jag cyklar till träningen..
Ja tänker cykla över en gata men stannar fort eftersom det kommer en bli,... malin vänder sig om o frågar vad ja gör o tkr ja ä galen som tänkte cykla över gatan... samtidigt som hon själv cyklar över :P hahahahha
Stackars tanten i bilen :P

Core..
Inte visste jag att man hade en pilates boll på core? det va nått nytt o svårt :P haha
Malin får kramp i foten jag börjar gapskratta så magen spänns ännu mer o det blir skitjobbigt...
(kanske borde starta ett eget pass... skratt.core.. vill ni komma?)
ja balensen va inte den lättaste, va nära på att rulla av bollen flera ggr.. men alla andra verkade ha jätte lätt för det där :P
aja.. kanske inte va på mitt allvarligaste humör just då^^




Imorrn blir det upp o jobb igen som sagt.. så tar det bara lugnt nu..
Dock ingen dans imorrn.. som ja har sett fram emot.. inställt.. buhu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback