Bysjöloppet

ja nu har ja klarat av det oxå..
Gick bättre än vad jag trodde med tanke på att det va första gången i hela mitt liv som ja sprang 5 km...
ja tror ja ä knäpp--
ställer upp i en tävling utan att veta om ja orkar runt eller ej :P haha

Nu ska ja börja träna på att springa.. så blir det margareta-loppet i kalmar i maj :P haha

Vann 100 kr på Amorina i åtvid oxå:P
Eftersom min sista siffra va en 8 ^^,  najs!
Har inte riktigt koll på vad som finns i den affären men tror det finns lite smink o så iaf.. o det går ju alltid åt :P



Idag är jag ensam hemma hos Robin medan han jobbar..
eller ja har ju 2 monster katter o en sovande katt som sällskap iofs :P
Monstren tänkte äta upp min ostmacka O-o dom tassar runt mig :P hahah

Nu är det bara tre timmar kvar tills Robin kommer då ska vi se på en shopaholics bekännelser :P
Hoppas den är bra :)
Har velat se den länge--- boken va ju bra iaf :)


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Hehe va kul att du vann och skitbra jobbat att springa :P En shopaholics bekännelser är bra ^^ Saknar dig! Hoppas du har det bra! Kram

2009-09-15 @ 01:48:19
URL: http://partofmyworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback