Den första...

...körlektionen togs igår ^^
Nervös som en skakig taggtråd eller nått..
Men det gick hyffsat bra... hon sa att ja fatta snabbt men behövde öva lite på parkering o växelordning..
Men ja kan verkligen inte höra när ja ska växla ner så ja gissar lite :P
Hur som helst gick 40 minuter snabbt o ja klarade mig både utan motorstopp o hamnade inte i diket heller :P


Idag blev en runda till stan medan mamma va på bio..
Köpte ett par gympadojor från fred perry (funderar på att fråga efter en lite större storlek.. hoppas på att 36,5 finns.), ett par stövlar, en tröja o hårinpackning.. säkert nått mer som ja inte kommer ihåg..


joo just det gojibär köpte jag... ska visst va nyttigt o bra..

o är nått nyttigt tvekar jag inte o köpa det... har blivit nått fel me mig tror ja..
säger nån att godis är nyttigt så skulle ja säkert äta det..
Titta bara på mörk chocklad... Gissa vad ja älskar?

mmm... o nu gör ja iiiingenting.. har kört spinning.
med både malin o viktoria :) Tummen upp (Y)
Fick reda på att många från klassen ska ut ikväll.. faktiskt lite sugen på att följa med..
Synd att jag fick reda på det så sent..
men vill ju satsa på träningen oxå så kanske inte det bästa o dricka då?
fast ikväll hade ja gjort det :P hhahah för ja ä DAAAAAAAAAAANs sugen!

imorrn ska ja ha sovmorgon o så blir det en sväng till stan igen.. säg till om ni ska dit :)


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Gojibär är skitnyttiga - men skitdyra! Men som tur är så behöver man inte äta så många varje dag. Ett par bär varje dag och kroppen har fått vitaminer från bären så det räcker ^^

2009-10-01 @ 15:48:03
URL: http://partofmyworld.blogg.se/
Postat av: Emma

skitbra :D

undra om man kan äta för många?:P

2009-10-01 @ 17:12:18
URL: http://compostgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback