helgen

det blev inget besök hos hunuppfödaren :( tyvärr...
Hade varit roligt...
Men kanske blir nästa helg eller så.. o då kanske vi kan kolla på valparna oxå.. bara bra då kanske?

I fredags va vi på bio.. the ugly truth
Jag tyckte den va bra..rolig! många skratt :)
men det va väl lite delade meningar om det i salongen...^^



I lördags va det tänkt att vi skulle kolla på polishunds sm..men blev en sväng på stan ist så ja fick äta min efterlängtade fetaost på paus :) hahah
Hittade ett träningslinne oxå.. va ju egentligen nya byxer jag behövde eftersom ja tvättar sönder dom ja har.. men men :)
o lite till hittade jag,.. men minns inte vad..

Blev polishunds sm igår ist :) va jättefint väder så var superhärligt att sitta o kolla på alla duktiga hundar... skulle inte vilja möta en sån :P
skulle va kul o veta hur mkt tid dom lägger på träning av sina hundar för dom va grymt duktiga..
gör man sånnt på arbetstid?


jaja... idag är det måndag... o Robin jobbar o ja sitter själv här hemma hos han :)
Ska nog ta mig ut o gå en sväng i blåsten :)
Imorrn är det teori igen.. bara tre lektioner kvar o nästa vecka ska ja ta min första körlektion.. nervös!
men innan jag åkte till Robin körde jag ner till willys o gjorde värsta snygga parkeringen... första gången ja parkerar-.. stolt :D hahah



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback