Linköping me solle

o nu har ja 1000  kr mindre :P
ÅNGEST :P hahah
men blev mkt för dom pengarna :)
ett par gardiner som mamma ska sy in imorrn :) kommer bli superfint på mitt rum =)

Sen blev det en myströja... som man kan cykla i :P hahah
Solle ä smart ;)
o sen lite annat som ja inte ens kommer ihåg :) (Y)
Mat på Nancys oxå :) sallad.. va helt okej men slår inte paus :)
efter maten fick man välja om man ville ha choklad eller äpple...svårt val :Pmen körde på det nyttiga alternativet


Har varit där hela dagen så va skapligt trött när ja kom hem.. "tur" att malin va sjuk för ja hade inte orkat träna o inte hade ja lust o cykla ner i regnet heller :P hah
Men imorrn ska väl ja (+min träningsvärk o förhoppningsvis Solveig) köra dansen iaf  :)


USCH ja hatar o städa toaletter.,.. vidrigt!

Kommentarer
Postat av: solveig

Åh jag blev helt sugen på den gardinen med till mitt kök. :) Så fin ju! Är de ok om jag kanske med köper den? Säg till annars, helt lugt. :)



Haha jaa, jag e ganska smart ibland faktiskt :) haha

2009-09-03 @ 20:53:19
URL: http://solveigk.blogg.se/
Postat av: Emma

Det ä klart ;) vora gardiner kommer aldrig o träffas iaf ;)



heheh ja ;)

vi skulle köpt varsin liten "kompis" oxå:P i lila :)

2009-09-03 @ 21:09:03
URL: http://compostgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback