Skakis

Värsta duktiga har vi varit idag.. eller över duktiga kanske :P

Började dagen på gymmet... inte så länge dock men det räckte :)
crosstrainern eller vad det heter tar ju slut på en :P

Sen hem o frös lite.. finns ju INGENTING o göra...
så satt i soffan  under täcket o kolla på tv.. prata rätt mkt i telefonen eftersom Robin hade tråkigt på sina raster ;P haha

Sen blev det boxercise, riktigt jobbigt för armarna.. därför ja ä skakis nu..
Orkade knappt lyfta dusckslangen över huvudet.. men skönt känns det!
När boxen va klar sprang vi in o va me på easyline i en halvtimme o det kändes det me kan ja lova...
+ att ja höll på att slå ut alla tänder när ja skulle lägga mig på en yogamatta o den gled iväg... livsfarligt :P haha

Det jobbiga med o träna är att jag inte vet vad o när jag ska äta..
vill ju inte förstöra effekten av träningen bara för att ja äter fel... svårt o veta.. o det står så olika i alla forum o så ja har läst..
Vill inte hålla på att dricka proteinpullver o grejjer, känner inte att ja ä på den nivån heller kanske men iaf...


Imorrn ska ja åka till älskling.. längtar! <3

(Ni får ursäkta om ja bara pratar träning o klagar över min träningsvärk men ja har inget bättre för mig  om dagarna nu när ja är arbetssökande ^^)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback