soligt värre

mmm känns nästan som sommar ute :D
ja som har köpt vinterjacka o allt ^^ hahha

Har jobbat idag, gick bra :)
Fanns inte jättemycket o göra, rätt skönt att det ä lugnt ibland oxå :)
Precis innan jag gick hem så ringde dom till mig o sa att ja skulle jobba imorrn oxå i 5 timmar.. TOPPEN:D
Mer sånnt ! :P
Nu får ja ju lön i oktober oxå..:D tummen upp för det!

funderar på att ringa till pappas kusin i Norge o fråga om dom har nått jobb till mig o Robin, vore bra :)
Men lite pinsamt om hon inte kommer i håg mig.. har bara pratat me henne en gång..
Men hon hade ju sagt att dom ev hade jobb..
Så ska nog ta mod till mig nån dag... eller så ber ja farmor(A)

Ikväll blir det Core me Malin :O)



Ska hoppa in i duschen nu så ja inte luktar  bränd hud efter solningen...det luktar inte så värst..^^


Kommentarer
Postat av: solveig

men du, du får inte flytta till norge ju :/

2009-09-10 @ 17:48:44
URL: http://solveigk.blogg.se/
Postat av: Emma

du får följa me ;)

ja ä väldigt sugen på o åka dit nu när det inte finns nått här :(

men bara nått år eller så

2009-09-10 @ 18:03:33
URL: http://compostgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback