spinning = knäsmärta

AAAJJjj tror jag spyr för det gör så fruktansvärt ont i knäet nu efter spinningen..
Fråga vad det kunde bero på o antagligen är det för att knäet går inåt, speciellt när ja blir trött o inte orkar ta i ordentligt..
Jobbigt om ja måste tänka på hur jag har knäet under hela passet ist för att koncentrera sig på att orka med passet =(
Ska försöka några gånger till iaf... sen kanske det går automatiskt..
Lite dumt o köra två dagar i rad kanske?
Men det grymt bra träning, svettas som en gris så kontition lär ja nog få iaf :P
Jäkla knä! blir bra nu!




Har för övrigt varit en sväng på banken idag.... skulle komma in pengar idag eller imorrn trodde dom.. men än har det inte hänt nått.. =/
Sen tog jag mod till mig o ringde o boka körlektioner (Y) 5 st..
Dock så kom ja på  efteråt att ja ville boka körlektion i åtvidaberg.. men då tänkte jag ju en lektion här o sen köra resten i stan? men det måste dom väl fatta eller?
Hoppas.. får prata me henne nästa vecka :)

Nu ska ja bara ta det lugnt.. kolla lite på idol sen :)
o sova tidigt.. ska upp vid 6 o jobba..
känns skönt att ha nått att gå upp till måste jag säga... kan ändå inte sova på mornarna längre :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback