Spinning..

ja trodde jag skulle dö O_o
men nu vet ja iaf att ALLA mina svettkörtlar fungerar mer än väl...
BLev nog en pöl med svett under mig för det droppa hela tiden... puuh

Så himla glad över att ja klara av det kan ja säga...
När det hade gått 20 minuter va det väldigt nära att jag gick ut kan ja säga... men precis då sa tränararen "i det här rummet får ingen ge upp,, kom igen nu!"
hahah kanske inte bara va ja som va trött...

Hur knäppt det än låter så blir det spinning imorrn oxå, dock ett lugnare pass :) o "bara" 45 min ^^




Va ju på teori innan det oxå o verkar som dom flesta redan har kört en lektion så är nog dags att ringa o boka en nu tror ja ?=)
Kommer ju va skitnervös o inte komma ihåg hur man gör :P

Måste gå till banken oxå, för när ja skulle ta ut pengar förut så tog automaten mitt gamla kort,,, det bara försvann...,
Så ja tänkte att då borde pengarna vara överförda till den andra banken, det nya kontot... men icke...
Tänk om dom bara försvann..
2800 bara borta?
nae! det hoppas ja inte...


NU ska ja o mina ben gå o vila :D sov gott!

Kommentarer
Postat av: solveig

Åh låter jobbigt,men visst e de skönt efteråt :)



De kommer gå superbra att köra :)



Haha, de där korten, verkar knas att de inte kommit över pengar än. :P Men gå du dit o prat me dem :P

2009-09-09 @ 08:13:02
URL: http://solveigk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback