bästa presenten...

bästa "nästa" födelsedags presenten man kan få tror ja ^^
JA KLARADE MIN FÖRSTA TENTA :D
så himla skönt kan ja lova...

Men trodde jag skulle spy innan ja öppnade dokumentet och hittade mitt resultat..
hoppas verkligen jag har kollat rätt.. har mätt med papper, så ja läser på rätt rad..
o anna har dubbelkollat så det borde va bra :P
hahah BÄST


Fick massor energi över till träningen..
så en timmas easy line gick fort! o svetten sprutar..
trodde att det regnade in när ja satt vid fönstret... men det droppa visst från mitt hår.. hahha

ja har även upptäckt att knäväck måste va det äckligaste stället på kroppen.. usch!

Kommentarer
Postat av: Cindy

Grattis Emma! :D Och i förskott på födelsedagen om jag skulle missa att säga det imorrn ;)

Haha usch när man kör pump blir man jättesvettig i knävecken o_O

2010-04-08 @ 19:30:05
URL: http://www.nogg.se/cindykempe
Postat av: Emma

haha ja usch :P

TACK så mycket <3

2010-04-09 @ 09:28:50
URL: http://compostgirl.blogg.se/
Postat av: solveig

Grattis jag visste ju att du skulle klara de :) Grattis på födelsedagen igen :)

2010-04-09 @ 11:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback