Ett skämt

ja usch för den här dagen, ett stort skämt alltihop!
känns lite bättre nu efter en lång o vårig promenad :D

Började med att jag gick upp tidigt för att åka på föreläsning, som var inställd!!!
Men gick duktigt nog till biblioteket o försökte plugga medans andra åkte hem,,,
anlednignen till att jag stanna var för att ja skulle träffa anna o fika, som oxå blev inställt!?

Så led igenom föreläsningen tills jag till slut gick ner mot stan o skulle boka klipp tid,
fick ett sms av robin där det stod att han inte kunde komma för att han skulle köpa bil..
morr sa jag och lät det va...
Gick till frisören,, fullbokat hela dagen! dom brukar alltid ha tider?
sen sms tillbaka från robin april april...

O när ja kom hem skulle ja åka o hämta ut ett paket o då höll ja på o krocka i en rondell ^^ jippiii

hahaha hoppas på bättre avslutning!

Nu lax o färskpasta <3 mums!

Kommentarer
Postat av: Cindy

Haha usch vilken dag din stackare!

2010-04-01 @ 22:13:49
URL: http://www.nogg.se/cindykempe

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback