min nya bästa vän



Från o med nu ska dom här skorna bli min bästa vän!
Till en början 2-3 gånger i veckan en inte allt för lång tur.. o till sommaren ska min kondition va på topp!

köpte dom i helgen på team sportia, dämpning både fram o bak, så det känns som man flyger fram o förhoppningsvis är dom bra för mina knän oxå.

Va ute o invigde dem i morse..
och blev faktiskt förvånad själv över hur långt jag orkade springa (läs jogga), men med lite musik o fågelkvitter i öronen går allt =)


resten av dagen har jag ägnat åt läsa om bemötande/ kommunikation och renskrivning av mina annteckningar av celler,, tur att ja har sparat mina papper från gymnasiet, det underlättar!

Kommentarer
Postat av: Cindy

Vilken fin grön färg det var på dom! :)

2010-04-07 @ 19:12:25
URL: http://www.nogg.se/cindykempe
Postat av: solveig

Vad fina de var :) Är de inte jobbigt att springa?? ;P Ska du springa till nåt speciellt eller bara för att de e bra träning?? :)

2010-04-08 @ 08:30:30
Postat av: Emma

jo det ä ruskigt jobbigt..

men tänkte att det ä väl lite nyttigt ^^

2010-04-08 @ 15:37:43
URL: http://compostgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback