nya tag..

Redan måndag igen,.. o snart är den till o med slut..
o på lunchen kom jag på att jag har praktik nästa torsdag :O
panik, ja trodde det va minst 2 veckor kvar :O
det är maj på lördag :O svårt o fatta!

Efter en lång dag med respiration o njurar ska jag ta nya tag med träningen..
har ju inte tränat på 1,5 vecka pga snoret :O usch usch


Att vara eller inte vara fadder????

ja tror ja har ångrat mig..
ja trodde nog för mkt om mig själv när ja tänkte att ja ville lägga ner så mkt tid..
hade ju varit en annan sak om jag visste säkert att ja hade lägenhet då...
så hoppas inte det är försent att backa ur.....


VALBORG????

Kommentarer
Postat av: Cindy

Ja usch tiden går himla fort!

2010-04-27 @ 14:59:16
URL: http://www.nogg.se/cindykempe

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback