sen sist...

har hänt en hel del sen sist jag skrev..

både tråkiga nyheter men även mycket roligt!

Det tråkiga är att jag fick avliva min söta lilla prick :'(
Men nu hoppas jag att han är i kaninhimlen tillsammans med sin son och utan tandbesvär... =(

Det andra tråkiga är en stor fet parkeringsbot! blä för den!!!


nu till det roliga :

Wille har kommit nu:D

Har en massa bilder på honom..
här kommer några på den lilla busen

Första dagen, sovande på en filt :)

 

tröttis

det är skönt o sova på ryggen ;P

 

Sen har jag även hunnit med o träffat lite vänner...

Solveig va här o myste,
först en sväng på stan o sen te o nyttiga scones :D wei!

Anna har varit här o hälsat på..
i måndags så va vi, irma o några till på måndagsklubben

 

O  så har efterlängtade Rebecka kommit hem :D
träffades på måndagsklubben o så va hon o emelie här igår; åt lite gott , pratade o åkte på rixfm festivalen
tack för en härlig kväll tjejer <3

 


Kommentarer
Postat av: solveig

Tack för senast :) men lilla prick då! :(

2010-08-21 @ 17:23:12
Postat av: Emelie

söööööötasööööta kissen!

2010-08-23 @ 21:36:10
URL: http://emyl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback