Gamleby

har haft en jätte härlig dag i gamleby, sol o bad med en bränd o frusen solveig, o mamma :D

Innan vi åkte hem, hälsa vi på hemma hos solveig. o nu blev jag, som alltid när jag är där, ännu mer sugen på att flytta ;P tror du får komma o inreda vår lägenhet ;)

Nu har jag precis kommit hem från lite minigolf,
jag kom sist, inte helt oväntat..

Hoppas det gick bättre för dig solveig, som körde några banor efter..
hoppas inte det börjar regna på er, börjar se lite mulet ut  nu :O

 

Imorrn blir det jobb igen... bara ledig på fredag den här veckan...
pengar pengar!

 


Kommentarer
Postat av: solveig

Emma då...:/



Gud så gott de där brödet såg ut, de vill jag ha recept på! :)



Kan inte vi 4 åka till öland senare i sommar om jag e ledig igen?? :) Skulle vara så kul. :)

2010-07-06 @ 09:59:04
Postat av: Emma

Du är så snygg så gumman :D



jo det skulle vara mysigt, vi hade ju tänkt åka till ann-sofie när hon har fått barn o sen åka till öland över nån dag..

så kanske vi kan träffas där?

för ja har inte råd med stuga i sommar.... =/

2010-07-06 @ 16:46:52
URL: http://compostgirl.blogg.se/
Postat av: solveig

Nja de vet inte jag inte :/



Ja de skulle de. men en stuga kostar bara 500 för en natt, där vi hyrde iaf, så de blir ju bara 125 kr per person! :)



Du kan väl skicka mig reseptet på brödet på facebook eller mailen :)

2010-07-06 @ 21:30:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback