lista

snodde från en annan blogg ^^

Senaste

Låt du hörde: minns inte, nån på radion i morse

Mat du åt: vindruvor om det räknas som mat?^^

Kram:en tant på jobbet tror ja

Puss: robin

Känslan: värme

Resa: det va länge sen XD får säga sörping ^^

Glädje: idag på jobbet

Dröm: här om natten drömde jag om en skunk som kom hem till oss o pratade

Person du träffade: arbetskompisarna

Personen du pratade i telefon med: mamma

Personen du fick sms av: Robin

Gången du åt 7-eleven korv: Förre året nån gång, usch för korv :P

Gången du var utomhus: nyss när jag gick hem från jobbet

Gången hela din familj åt middag tillsammans: hum ett bra tag sen, synd!

Saken du köpte: vindruvor

Allmänt

Ska bli skoj: Åka till stan strax

Ska inte bli skoj att: Att känna träningsverken i ryggen hela dagen


Sparar till: Möbler o resa

Pålägg som gäller: Ost :D

Önskar att jag var bättre på: sjunga

Dagens dryck: kaffe! alla dagar!

Vad saknar du: Anna o Emelie!

Tre band/artister: hum...

Vad har du gjort idag: ätit, duchat o jobbat!!

Brukar du svära mycket: nej .

Hur tidigt stiger du upp: För tidigt, idag 05,50

På helgerna: Umgås med robin

Vad ska du göra ikväll: Gå en sväng på stan, sen träna

Hur många timmar sover du per natt: 8-9

Vem är snyggast i världen: Finns många snygga!

Vad är det för veckodag: Onsdag

Bästa saken som hände mig förra sommaren: studenten ;D

Favoritplagg i garderoben just nu: Inget speciellt

Längd: 163 tror ja

Vikt: hemligt ;P

Byter gärna garderob med: nån med mycket o fina kläder

Byxa eller kjol: byxa

Senast utlästa bok: en shopaholic får en syster


Mitt rum kan beskrivas som: stökigt, för mkt saker :P

Mig själv med tre ord (just nu): Trött, glad o varm

Jag tränar: några ggr i veckan

Jag ville bli när jag var liten: Veterinär


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback