tapetångest

Nu har nog vi (jag) bestämt oss för vilket tapet vi ska ha..
vitt på alla väggar i tv-rummet, utom 1.
Där ska vi ha den här?
extrem? ful? eller underbar?
det är frågan men vi kör nog på det sista :P

bilden ser visst lite mörk ut, men  bakgrunden är iaf samma vit som ska va i resten av rummet :)



Imorrn är första dagen på jobbet..
lite nervös, trots att jag har varit där så många ggr tidigare :)
Hoppas allt går bra iaf :)
bra är det iaf när pengarna kommer :)

Annars händer inte så mkt i veckan, jobbar ganska korta dagar så ska försöka hinna med gymmet 3-4 ggr.
o på fredag är det ju midsommar, dock vet ja inte vad jag ska göra ännu..
Kan det itne bara finnas EN plats dit alla ska o alla vill! :D hade varit toppen!

Kommentarer
Postat av: Anna

SV: Ah kanske det..jag jobbar 7-16, men jag tror jag fått ögoninflammation, så får se hur det blir med det först :/

Jättefin tapet btw! :)

2010-06-20 @ 18:04:30
URL: http://firesparkle.blogg.se/
Postat av: solveig

Den tapeten blir superbra tror jag ! :)

2010-06-20 @ 18:21:39
Postat av: Anna

SV: Tack Emsi<3

Neh kom till festen bara så ä jag nöjd :)

2010-06-20 @ 18:35:32
URL: http://firesparkle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback