bowling

Solle tycker jag är dålig på att skriva blogg så här kommer ett litet inlägg ;P

Va o hälsa på hos Solveig o Conny igår...
Jag var kär i deras förra lägenhet, men den här va nog bättre :D

Hur som helst en väldigt trevlig kväll med bowling, som jag förlorade,
god mat och melodifestivalen :)
HOppas verkligen att Robin o jag kan bjuda igen till hösten :D

För nu har ja verkligen fått det på min hjärna, jag ska flytta till Linköping!


Förövrigt har helgen gått åt till att plugga o lite promenader som tur är,
träningen har visst hamnat lite andra hand,
För trött o för slö..
måste bli bättre redan imorrn!!

Bara 1 och en halv vecka kvar till tentan :O
usch.... kan lika gärna anmäla mig till omtentan redan nu.. :(
Hoppas nästa kurs bli roligare, men det tror ja absolut!


Bilder från igår kommer så småningom... har ny dator o den vill inte som ja vill..
men snabb ä den :D o det ä bra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback