brandlarm

Lite annorlunda dag idag..
först en rätt lång vandring för att komma till föreläsningssalen.. hade aldrig hittat tid själv
så det va tur att vi gick som en liten lågstadieklass dit ^^ bara hålla handen som saknades..

efter typ en timma blev föreläsningen avbruten av brandlarmet...
gick ut o möttes av en hel bil med förvånandsvärt glada brandmän?
var tydligen någon som hade bränt en macka, så luktade värre än va det va.. ingen eld som jag fatta det iaf?

På eftermiddagen hade vi första basgruppsträffen med den nya basgruppen..
tror det kommer bli en riktigt bra grupp..
den här gången kände jag mig inte helt trög så fort ja öppnade munnen o kändes som man blev mer accepterad..
tror det blir bra :D

Nu är det dax o anmäla sig till att bli fadder till de som börjar i höst oxå..
Sugen är jag :D
men frågan är om man kan när man bor en bit bort? kanske inte så bra o åka innan nollorna åker hem? ;P
tur att det ä halvt sommar då iaf så man inte fryser ihjäl..
så det lutar nog mot att bli fadder :)



you can call me al - ja blir glad av den!


nu halv 8 hos mig :)

puss på er

Kommentarer
Postat av: Cindy

Haha en bränd macka XD De kunde ju lika gärna kommit till mitt hus idag :)

2010-03-24 @ 19:58:14
URL: http://www.nogg.se/cindykempe
Postat av: Anna

jaa idag gick det bättre, rätt mängd mjöl i smeten denna gång hehe!

Vem som är falsk, det kan jag ju ta o berätta på fredag om vi ses..

2010-03-24 @ 20:36:09
URL: http://firesparkle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback