försvinn!

usch nu har det kommit tillbaka...
Mår illa o är snurrig...
Lite beror det nog på mitt låg blodtryck o att jag måste äta OFTA för att det inte ska bli allt för jobbigt..
men den stora boven ä nog stressen...

Snart tenta, vet inte hur det kommer bli, massa annat o göra, vill hinna träna, vill äta rätt, hinna med att träffa alla...........
Varje natt drömmer ja att jag är försenad...här om natten skulle jag köra till tentan, va tvungen o bromsa i en korssning, snurra runt o kom aldrig iväg.. PANIK, kan lova att jag va svettig när jag vakna..

men samtidigt försöker ja hela tiden intala mig själv att det itne är hela världen om jag kuggar, finns ju omtentor o extra hjälp att få o allt sånnt. Går antagligen bättre om man lugnar ner sig lite så jag kan tänka. men lugnar ja ner mig för mkt blir ja stressad över att ja ä så lugn..

inte lätt det här.....
MEN JA SKA FIXA DET, om inte första gången så kanske andra.. så det så!

Kommentarer
Postat av: solveig

Du kommer klara de fin fint! De e inte bra att stressa Emma! :(

2010-03-12 @ 12:01:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback