miniii

DÅ har ja både hunnit med en timmas promenad o tryckt i mig lite mat o kaffe :)
Redo för skolan ^^

Tänkte bara ladda upp en bild på min nya älskling ;P
Ett väldigt bra tips är att köpa en minidator om man pluggar på universitetet... inte så tung, så den går att ha med sig i väskan + att man skriver så himla mycket fortare på en dator, iaf jag :)
Behöver inte slösa på en massa papper heller ^^ tummen upp!


Ser typ ut såhär, lite annat mönster.
men det gick inte att se baksidan på den datorn jag köpte o blev inget bra när ja skulle ta kort :P
Vad tycks?

Kommentarer
Postat av: solveig

Jättesöt! :) Jag vill med ha en ju! Hur mkt kosta den? :)

2010-03-08 @ 13:23:14
Postat av: Emma

den kosta 3500 typ tror ja..

2010-03-08 @ 17:13:40
URL: http://compostgirl.blogg.se/
Postat av: solveig

Ah, de e dyrt när man e fattig :P

2010-03-08 @ 19:15:00
Postat av: Anna

alltså det är ju bra att ha med sej och så, men jag gillar inte att skriva på sånna där små :S

men det är ju jag det hehe :P

2010-03-09 @ 12:46:24
URL: http://firesparkle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback