ont

usch för huvudvärk!
Hoppas det ä borta imorrn på föreläsningen, annars dör jag..

Har varit ett lugn o ledig dag idag.. med för lite plugg men det får jag ta igen på fredag tror ja :)

Fick reda på att jag får 4000 tillbaka från skatten :D waiiii
o att jag är ledig vecka 28, funderar på att åka iväg nånstans då.. hoppas bara robin är ledig..
Kanske utomlands eller bara till öland eller så? skulle va skönt!
Annars ska ja väl spara pengarna till höst!
Kan bli så att vi flyttar till Norrköping.. :) men helst till linköping... nått blir det iaf :D oohhh ja längtar!

Vet någon förresten om man inte får lån för att ens sambo har jobb?
Det verkar väl skumt?
ja vill ju inte att ha ska försörja mig? kan inte hitta nått om det på hemsidan iaf.

Imorrn blir det föreläsningar o celler o medicin... sen klippa mig och fika med Anny o förhoppningsvis även Emyl :D

puss o godnatt

Kommentarer
Postat av: Cindy

Åh, hoppas jag får tillbaka mkt på skatten :) Har inte orkat kolla :P

2010-03-31 @ 22:34:48
URL: http://www.nogg.se/cindykempe
Postat av: solveig

Vart kollar man de?? jag har inte fått hem några deklarationspapper än. :(



Skönt med en semestervecka ju :)

2010-04-01 @ 17:22:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback