pluggfri helg :P

skönt!
kan inte ens plugga  på nått för den nya kursen har inte ens börjat ;P

Så i torsdags tackade jag nej till platå för att ist åka till robin som ja inte har träffat på två veckor :O
men det blir väl vad man gör det till kanske?
fredag vaknade jag tidigt, åkte in till norrköping o träffa sara en sväng :)
fika på fräcka o sen gick vi runt o kolla lite..
trevligt trevligt,,, blir ju så sällan.. =(

sen blev det fredags mys med massa godis (må-illa-mycket) o även morötter o dipp...mätt nu på morgonen när jag vaknade till o med...

o nu sitter jag här o tkr att man itne ska va så självisk o kanske tänka efter lite ibland??
suck...

ska väl ut o gå tror jag...


Kommentarer
Postat av: Anna

hmm vem är det som är självisk och inte tänker efter? :S

2010-03-22 @ 12:29:44
URL: http://firesparkle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback