sol ute jag är inne..

o pluggar.. eller har försökt sen kl 8 imorse... men tror inte jag kan mer nu än igår^^
men nått har väl fastnat förhoppningsvis..
ni får hålla tummarna för mig imorrn.. o snälla nån säg att ja klarar det...
skulle kännas riktigt jobbigt annars..

riktigt fint väder ute..
o kolla vilken sötnos som låg utanför dörren o sola :)
han har det nog inte lätt, stackarn...
fick ett äpple av mig iaf :)






ikväll blir det easy line me vickis...
träningsvärk har ja sen igår men det ä bara o köra på.. snart ä sommaren här :D

har beställt nytt modem med snabbare internet oxå.. men inte funkar det inte...
sitter med min laptop i ena hörnet av mitt rum o nallar av nån annans internet (A)

Kommentarer
Postat av: solveig

Du klara de!!!!! :D



Vilket sötnos! :) Så himla gullig! :)

2010-03-16 @ 18:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback