dålig

Anna fick mig att inse att ja uppdaterar dåligt..
men jag skyller på motala!
För det är långt dit... så man får gå upp tidigt o sova sent, omänskligt!
trots det har det varit 5 intressanta och roliga dagar på motalas sjukhus, dock lite väl mkt stånk o stön tror ja..
Vet hur ja vill vara som sjuksköterska iaf, o vem ja vill blir behandlad av!!

Nu väntar 6 lediga dagar som ska tillbringas lite i kalmar men mest i omvårdnadsböckerna.. tenta på onsdag!

usch emyl, hur ska ja klara mig utan dig när ja ska lära mig alla latinska namn...
ja behöver våra konstiga kopplingar till allt :D
Ja behöver DIG! hihi


Skrev till en kille som ska hyra ut sin lägenhet på drottninggatan från augusti o framåt i ett halvår, sen fanns det stora möjligheter att få ta över den :D
ja vill ja vill ja villl..... så håll tummarna för mig så att han svarar och att hans svar är bra!



Kommentarer
Postat av: solveig

kul att åka till kalmar :) Du får hälsa grattis till magen från mig :)



Du fixar nog de där namnen själv :D



Hoppas då! :) Vad var de för storlek på lägenheten?? :)

Puss

2010-05-14 @ 08:22:28
Postat av: Emma

blev inget kalmar.. måste va hemma hos pricken..



det är en 2:a men vet inte riktigt hur stor den är, men ska iaf åka o titta på den på söndag :D

2010-05-14 @ 13:41:38
URL: http://compostgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback