hurtigt :)

ja idag har jag minsann sann varit duktig..
Först en ganska lång promenad innan frulle :)
God frulle med gröt o jordgubbar o lite hjärtplugg på det :)
Sen ner till gymmet o körde ett rätt hårt pass där :P GÅr lättare när det nästan är tomt så jag slipper skämma ut mig :P

O nu har jag suttit o pluggat i några timmar, kryper i mig av rastlöshet samtidigt som jag håller på o somna.
men bara o härda ut den här veckan oxå, för på fredag gäller det!
vore skönt, men näst intill omöjligt att klara tentan :D

men än är det inte slut på nyttomåndagen..
Efter en välförtjänt dusch o lite mat i magen o ytterligare lite plugg så blir det en promenad med mamma :)


satt o kolla på lite grejer jag vill köpa till lägenheten.. soffan som vi har beställt hitta ja tyvärr ingen bild på..
till vårt minikök, fast helst en mörkare färg o så barstolar till det :)




Kommentarer
Postat av: solveig

Fina grejjor! Kul att sitta o planera ju :)



Gud vad du har varit duktig ju! :) Själv ska jag ta mig en stoor kanlebulle snart! :)

2010-05-31 @ 20:14:33
Postat av: solveig

Fina grejjor! Kul att sitta o planera ju :)



Gud vad du har varit duktig ju! :) Själv ska jag ta mig en stoor kanlebulle snart! :)

2010-05-31 @ 20:15:05
Postat av: Emma

ja jätteroligt :D



haha kanelbullar är aldrig fel :D har du bakat?

2010-05-31 @ 21:40:13
URL: http://compostgirl.blogg.se/
Postat av: Anna

Fina grejjer och duktig/hurtig äru som vanligt med, det ante mej! ;D

Sv: haha tack... som sagt 3 år sen..känner mej gammal!

2010-06-01 @ 11:49:34
URL: http://firesparkle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback