pinsamt!

usch... känner på mig att det kommer bli ett jobbigt slut på den här veckan o jobbig början på nästa..
bussarna går inte som ja vill att dom ska
så måste åka bil till motala... fy bubblan!
kommer ta all min tid o alla mina pengar...

SLUTklagat.......



Började min nyttiga måndag med en halvtimmas promenad,
åkte in till stan o träffade basgruppen för att prata andning, det som var tänkt att ta 2 timmar tog typ 5-6 o ändå är vi inte klara :)
men får se det som lite tentaplugg...
Fick kaffe o god mat hos gulliga Mimosa som hade stått o fixat en massa för att vi skulle komma :)
härligt!

nu på kvällen blev det core o stressplugga njurarna..
har fått ihop en del men fattar långt i från allt eftersom det är så grymt mkt :(



skulle va skönt att åka utomlands NU

Kommentarer
Postat av: solveig

Vad ska du göra i motala?

2010-05-04 @ 09:53:15
Postat av: Emma

ha praktik :(

2010-05-04 @ 17:27:23
URL: http://compostgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback